Sticla verde si zambet frumos.

11:36

  Zilele trecute am avut o dilema. Incepea totul cu o sticla verde, un gust ciudat si un zambet. Mi se parea ca ceva nu este la locul lui si total deplasat. Nu intelegeam cum este asa ceva posibil si incercam sa imi explic ce inseamna aceasta sticla. Avea un nume de un animal salbatic si o culoare care inseamna doar speranta. Nu inteleg cum totusi omul alege sa puna mana pe aceasta sticla. Asa ca va prezint si vou dilema mea si anume, berea fara alcool.
 Am incercat sa imi dau o explicatie la cum a ajuns un om sa fabrice asa ceva. Am zis ca pentru un om care iese cu prietenii la baut si totusi el conduce, pentru un copil care vrea sa se simta smecher intre prieteni, pentru ca sa existe si altfel de "suc". Dar astazi am mai gasit inca un motiv. Ca sa poata un copil a lui Dumnezeu sa fie amagit. Da ati citit foarte bine. Am incercat sa imi zic ca totusi nu exista asa ceva. Ca un copil a lui Dumnezeu nu ar vrea sa bea bere. Fie ea cu sau fara alcool nu cred ca ar trebuit sa te amagesti chiar asa.
 Ca sa va explic punctul meu de vedere va voi da si alte exemple. Pentru mine categoria aceasta de amagire este mare si eu personal as vrea sa ma lipsesc de astfel de lucruri. Berea fara alcool pentru unii este un suc simplu ca oricare altul. Ei zic ca este mare diferenta pentru ca nu este alcool in ea si eu le vad acelasi lucru. De ce sa fie diferit faptul ca atunci cand una iti curge incet pe gat te incalzeste iar alta te lasa rece? Ca sa iti dau sa intelegi uite-mi exemplu. Sa bei bere fara alcool este ca si cum ai merge la un bordel doar ca sa iti speli privirea. Este ca si cum ai conduce pe niste prieteni la o spargere de banca si dupa i-ai duce acasa. As putea spune ca este ca si cum te-ai lipsi de haine in fata logodnicei tale inainte de nunta. Sau pur si simplu ca si cum ai sta pe gura prapastiei ca sa simti adrenalina. 



 Nu te amagi si nu iti risca viata pe o gura de prapastie la care nu ii cunosti sfarsitul. Nu pune piciorul in aer crezand ca esti viteaz si ca poti sa te sprizinesti doar pe un picior. Ce te face sa crezi ca astazi bei bere fara alcool si maine nu vei bea cu alcool? Imi permit sa iti spun ca esti slab, pentru ca stiu din ce sunt fac eu ca si om si mai mult de atat sunt 100% ca in tine nu a fost pus alt material mai puternic. Vrei sa iti incerci limitele? Vrei sa vezi cat de tare esti? Ia in mana niste nisip si sufla-l in aer. Spune-mi acum unde este nisipul respectiv si ce s-a ales din el.
 Ai fost facut din simpla tarana si insuflat cu viata de El. De ce trebuie tu ca si om sa ridici o sticla, sa iti speli privirea, sa conduci ba chiar sa stai pe buzele monstrului care este gata sa te inghita? Deci te indemn viteazule, nu te juca cu focul caci esti uscat si vei arde.

PS: Daca tu crezi ca eu gresesc in parerea ta astept sa iti ascult parerea intr-un comentariu mai jos.

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page