Background

Leapsa BB2012 (Award)

Este simplu, se apropie sfarsitul anului 2012! Asa ca eu vin cu initiativa!!
Raspunzi la intrebariile mele, postezi "cadoul" pe blogul tau si recomanzi "leapsa" prietenilor tai.
Daca vrei personalizezi intrebariile asa cum iti plac tie!
Dar nu uita! Ai fost ales BB2012! (Best Blog 2012)


  1. Impodobesti bradul?
    Nu! Nu am mai impodobit de cel putin 3-4 ani.
  2. La ce varsta si cum ai aflat cine iti lasa cadouri sub brad?
    Era candva pe la 6-7 ani. A venit matusa imbracata in Mos si am demascat-o!(hihihi)
  3. De Craciun iti place sa dai, sau sa primesti?
    Sa dau!!
  4. Unde iti petreci Craciunul?
    Acasa in caldura oferita de Familie!
  5. Poti alege sa ti se faca un cadou de la o persoana apropiata. Ce ai alege?
    Doar cateva vorbe ADEVARATE si pline de DRAGOSTE.

  6.  Sa spunem ca ti se indeplinesc 3 dorinte in ziua de Revelion, ce dorinte ai vrea sa-ti fie indeplinite?
    Sa iubesc, sa fiu iubit si sa fiu fericit!
  7. Unde iti petreci Revelionul?
    Acolo unde ma simt mai primit!
  8. Preferi sa petreci Revelionul in familie sau cu prieteni?
    De sigur Familie!
  9. Iti faci dorinte "speciale" de Revelion? Daca da spune una.
    Nu prea le pot zice speciale, insa imi doresc sa fiu o persoana mai buna!
  10. Crezi ca noul an iti va aduce FERICIREA?
    Un an nou nu aduce fericirea, sunt de parerea ca un an nou este continuarea tuturor lucrurilor a anului trecut!


 Si leapsa "fuge" catre:

  1.  Just Words
  2. Ganduri din viata 
  3. Un bulgare de lumina 
  4. De vorba cu viata 
  5. Dudus uita sa viseze 
  6. Poteca sufletelor efemere 
  7. Bucati de suflet. Bucati de minte. 
  8. Blogatu 
  9. Cartim.ro 
  10. emilcalinescu.eu

5 Comentarii:

  1. Mersi mult de premiu:x promit ca o sa fac leapsa cat de curand :) Sarbatori Fericite si tot ce iti doresti in noul an:*>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce nu ai mai impodobit bradul de atat de mult timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspunsul ideal ar fi pentru ca am crescut! Dar ar fi o minciuna. Adica as putea zice ca nu mai sunt copil si tot asa, dar nu ar fi adevarul. Adevarul este ca bradul si toate cele nu prea ma fascineaza cand de fapt nu ma simt eu bine. Nu ma sunt eu asa plin de fericire si stralucire! (Si intre noi, imi plac lucrurile simple) ;))

      Ștergere
  3. multumesc frumos pentru leapasa si premiu, am a o fac, sper ca azi:d

    RăspundețiȘtergere