Începutul

14:50

 



Nu ai avut niciodata senzatia ca de fapt traiesti intr-un vis?!

Sau ca noaptea in visul tau, parca visai?!


Se intampla ca uneori, ma trezesc dintr-un vis si ma simt de parca inca visez. Insa sunt in realitatea pura. Dar totusi am inca senzatia aceea. Visul mi se pare asa real si parca nu stiu ce sa fac! Inchid ochii si ma ia somnul din nou. Din nou acelasi vis, din nou aceeasi scena si din nou acelasi sentiment. Si in visul meu, un alt vis si oricat as vrea sa fug de el, pentru ca devine un cosmar... ma trezesc si sunt in alt vis. In cele din urma ajung in realitatea pura si sunt dezamagit. Insa am tot aceeasi senzatie, "traiesc un vis".

 E mintea mea, se joaca cu mine. Acum e vis, acum realitate...


Am nevoie de un punct de reper. Ceva care sa imi zica "Nene, vezi ca esti treaz, ai ajuns in realitate!". 

Am gasit unul, pe tine. Tu nu vei sti, pentru ca trebuie sa fie secret. Insa tu esti dovada mea ca nu visez. Tu vei fi acel mic lucru, care ma va tine de pamant! Tu si nimeni altul... 


Acum stiu ca sunt treaz. Stiu ca a fost doar un cosmar si a trecut....!

You Might Also Like

0 Comentarii

Followers

Facebook Page