Bring Him Home...

14:04



 
 Un soldat american merge in razboiul din Iraq. Colegi lui vin acasa dupa el si sotia lui zice colegilor "Sa il aduceti acasa.!"

Ajuns SOLDATUL in Iraq, scrie o scrisoare si o da colegilor, zicand "Eu nu stiu daca dupa apusul soarelui din ziua de astazi ma voi mai intoarce, dar voi sa duceti scrisoarea asta sotie mele, iubiri vietii mele si sa cumparati si un buchet de trandafiri albi."

Soldatul nostru nu mai apuca apusul soarelui. A fost patrus de un glont. Colegi lui la sfarsitul misiuni merg acasa si fac exact asa cum a spus Soldatul. Sotia vazand colegi sare in sus de bucurie, insa in cele din urma realizeaza ca sotul ei nu este intre ei. Ii dau lacrimile si cade in genunchi. Primeste scrisoarea si trandafiri.


 Scrisoarea zicea asa.
"Draga, eu azi dimineata am avut un vis. Am vazut cel mai frumos lucru. In timp ce un glont se indrepta spre mine, eu eram cu privirea la apus. Ti-am vazut chipul, ochii frumosi si baietelul nostru. Baietelul nostru este pe drum. Am asteptat multi ani, insa acum ma va inlocui. Visul meu se incheia cu tine stand in genunchi citind scrisoarea mea. Iubire nu mai plange, imi vine urmasul si te vei bucra de el. Cu mare drag, sotul tau iubit."

Sotia merge la Doctor si totusi realizeaza ca este insarcinata. Se bucura si in momentul acela decide ca ii va pune numele tatalui sau, Charles Junior. Soldatul american a fost dus acasa, intr-o scrisoare.

You Might Also Like

1 Comentarii

Followers

Facebook Page